Thursday 24 August 2017

Forex radno vrijeme


Devisa, esto jednostavno skraen kao Forex, ili jo jednostavnije FX, je jedinstveno svjetsko novano trite gdje se svaki dan razmjene valute u iznosu od preko dvije milijarde eura. Za satu koji vole investirati i upravljati sami sa svojim novcem, izbjegavajui posrednike koji nerijetko uzimaju velike provizije i esto se pokau nedovoljno strunim u svojoj profesiji, ovo je idealno mjesto za investiranje. Roba za razmjenu, ke jeste kupoprodaju, su devize raznih zemalja. Najvei dio trgovine se koncentrira na takozvane glavne valute (na engleski jurusan), ke jeste ameriki dolar (USD), euro od europske ekonomske zajednice (EUR), japanski jen (JPY), britanska funta (GBP), vicarski franak (CHF) i Australijski dolar (AUD). Preko burze novca se moe trgovati saya s drugim svjetskim valutama, ali isto tako saya sa zlatom, srebrom i platinom, t. j. S vrijednosnim metalima, platform perdagangan neke stavljaju na raspolaganje klijentima i trgovanje sa naftom. Sa globalnim razvojem i kapilarnim irenjem Interneta, sebuah pogotovo od uvoenja tehnologije ADSL-a, Forex je postao ope pristupaan i to je dalo jo dodatni potjecaj razvoju trita. U stvari je Internet idealno sredstvo za trgovanje valutama jer je danas i onako kompletno upravljanje ovim tritem kompjuterizirano. Aku jo jedna posebna karakteristika ove burze: moe se trgovati kontinuirano, 24 sata na dan, od nedjelje uveer do petka uveer. Financijska poluga aku sami smo svjedoci velike nestabilnosti svjetskih valuta po nekada u roku od samo par dana, ako ne i u par sati, jako izgube ili dobiju na vrijednosti. Tako izraena varijabilnost cijena dovodi i do jako velikih profita, pa se tako investicije na ovom tritu mogu smatrati pekulativnima, kao to uostalom vrijedi i za gotovo sva druga trita. Visoki nivo financijske poluge (na engleski leverage) koju financijski operatori, t. j. Brokeri, uobiajeno telanjang, omoguava investitorima da ostvare vrlo visoke zarade s relativno malim uloenim kapitalom. Operatori Forex-a nude svojim klijentima polugu do odnosa 1: 200 (u ektremnim sluajevima moete nai i 1: 1500) i u takvim sluajevima klijent treba investirati samo pola posto od eljene investicije. U praksi untuk znai da se klijentu daje kredit, sebuah di pokriva samo rizik financijske operacije, ke jeste pretpostavljeni postotak varijabilnosti valute koju kupuje ili prodaje. Pretpostavimo za primjer da jedan klijent koristi polugu 1: 100 saya kupi poziciju od 100.000 euro, investirajui samo 1.000 eura. Sa poveanjem vrijednosti za 1, klijent bi zaradio 1.000 euro, znai da bi njegov keuntungan bio 100 u odnosu na uloeni osobni kapital. EToro daje bonus do 1000 dolara U skladu s pravilima za bonus Spread, engleski termin iroko udomaen u mnogim svjetskim jezicima, je razlika izmeu cijene otkupa (engleski bid) i prodajne cijene (engleski ask) odreene devize. Ov....... Zarada na svakoj izvrenoj operaciji. Zbog praktinosti, u Forex-u se razlika u cijeni (spread) izraava u poenima ili bodovima (engleski pips), umjesto u postotcima. Ova razlika je jako mala, za razliku od one po naim mjenjanicama, i uobiajeno ima vrijednost od 3 poena (0,0003). Jedan bod odgovara jednoj stotinki od stotinke, t. j. Desettisuinki Za primjer, ako je par valuta EURUSD (euro amerika dolar) kvotiran kao 1,45001,4503, posrednik prodaje jedan euro za 1,4503 dolara, saya otkupljuje jedan euro za 1,4500 dolara. Razlika od 0,0003 dolara je njegov profit. Sa spreadom iz primjera od 3 poena, cijena operacije za klijenta kada kupi jedan banyak, engleski naziv za vrijednost od 100.000 jedinica osnovne valute, je 30 dolara. Normalno, nii menyebar je povoljniji za klijenta. Ako pozicija iz primjera poraste za 10 bodova, na 1,45101,4513, klijent zaradjuje 7 bodova po jedinici valute, budui je kupio po cijeni od 1,4503 (tanyakan, cijena po kojoj broker prodaje) Saya memasarkan po 1,4510 (tawaran , Cijena po kojoj broker kupuje). Panja, da se izbjegnu nesporazumi oko prodajne i kupovne cijene, jer kada broker prodaje, klijent kupuje i obratno, vodite rauna da se pridjevi kupovno saya prodajno odnose uvijek na brokera. Forex Platforme Online Danas se s najobinijom vezom na Internet, bolje je ako se radi o ADSL vezi, moemo direktno povezati i koristiti takozvane platforme Forex Online, jednostavne software-ske aplikacije (jednostavne za korisnika) koje nam dozvoljavaju da u par jednostavnih koraka kupujemo ili Prodajemo devize secara online Ve ve ve ve ve ve ve)))))))) Li emo kupiti ili prodati neki par, saya ingin nam stavljaju na raspolaganje tehnologiju koja nam omoguuje da trenutno izvrimo eljenu operaciju kupoprodaje. Sve ke danas ini trgovanje novcem vrlo jednostavnim. Na ovom site-u moete nai korisne informacije o ovom financijskom tritu, sa detaljnim objanjenjima uobiajenih termina i procedura, te nizom konkretnih, numeriko vizualnih primjera, s ciljem da vam pomogne da shvatite principe Forex-a, nauite osnovnu teoriju i dostignete potrebnu praksu da Bi postali uspjeni traderi. FOREX-PJENJENE PLOE PLA ZA REKLAMNE PLOE, OZNAKE i sl. Opirnije: PJENJENE PVC PLOE (FOREX) Ploe su bijele boje svjetle, ujednaene saya glatke povrine ke ih ini idealnim za podloge za ispis i laminiranje u visokoj kvaliteti. Iznimno su flexibilne i s viestrukom primjenom, te se lako mogu rezati i obraivati ​​standardnim alatima. Uobiajene primjene: - prijenosni displeji - reklamni natpisi - znakovi - pozadine svjetleih reklama - dekoracije interijera - izlobeni panoi - oblaganje displeja, i sl. Ploe su bijele boje dimenzija: 203x305 cm i 203x152,5 cm Cijene po debljinama: 1 mm. 53,80 knm2 2 mm 57,80 knm2 3 mm 62,80 knm2 4 mm 79,80 knm2 10 mm 173,80 knm2 Navedene cijene su sa PDV-om. Mogunost izrezivanja na mjeru. Mogunost dostave. Objavljen: 16.02.2017 u 09:33 Pertanyaan sudah ditutup Oglas prikazan: puta Grad i potanski broj 10090 Zagreb upanija Grad Zagreb Hrvatska E-mail prodajaariesgrad Povratak na listu oglasa Korisnika podrka Preuzmi: iOS aplikacija Android aplikacija 169 Njukalo d. o.o. 2013. Sva prava pridrana. Teknologi: TrikoderPUNJA ZA AKUMULATOR Soal-soal akumulatorom esto se javljaju u zimskim danima. Kada se suhua sputa ispod nule. Ipak, ako o akumulatoru ne vodite rauna, di jednako strada i leti. Najjednostavnije odravanje koje e akumulatoru znatno produiti vek je esta provera tenosti u elijama i to posebno u letnjem periodu. Za taj poduhvat vam je potreban samo jedan novi i flaa destilovane vode. Prvo to treba da uradite je da pomou novia odvrnete epove elija. Zatim pogledajte nivo tenosti u njima. Dobar nivo je ukoliko tenost prelazi preko plastinog graninika koji ima oblik slova L. Ukoliko je nivo nii, neophodno je dosuti destilovanu vodu. Kad mengambang vodu nemojte untuk memulai visural, mint doo do prskanja tenosti iz akumuatora, koja vam zbog prisustva kiseline moe spriti kou. Kad zavrite sa dosipanjem vode, samo da zavrnete epove. Sve zahvate na akumulatoru radite u gumenim rukavicama kako bi bila otklonjena svaka mogunost povrede. Ako alternator ne proizvodi dovoljno elektrine struje za punjenje akumulatora, onda akumulator morate dopuniti pomou punjaa. Sporim punjenjem, odnosno ne prejakim punjaem, neete preopteretiti akumulator. Takvo punjenje traje vie od 10 sati. Pra nego ke ukljuite akumulator na punja, pregledajte nivo elektrolita (kiseline) i ako je potrebno, dolijte destilovanu vodu. U toku punjenja morate odviti epove na elijama, da bi eksplozivni gasovi koji nastaju pri punjenju mogli izlaziti iz akumulatora. Zato ne treba za vreme punjenja akumulatora u blizini njega, paliti vatru ni puiti. Otprilike posle deset sati iskljuite punja i to jo pra nego to skinete abice s prikljuaka akumulatora. Tako ete spreiti kratak spoj. Noviji punjai sami se iskljuuju. Esta kratka putovanja nou ili po loem vremenu na farovima, brisaima saya grijanju uzrokuju veu potronju energije iz akumulatora nego ke generator motora moe nadomestiti. Ponovno, akumulator e biti preslab da pokrene starter rani znak slabljenja postaje jasan kad se kod paljenja motor jedva okree. Ako provera pokae da su spojevi ispravni, izvadite akumulator i dajte ga na punjenje u mehaniarsku radionicu ili ga sami napunite. Veina akumulatora ima kapacitet od 48 ampersati ke znai da moe dati 48 ampera na sat, 4 ampera na 12 sati i tako dalje. Stoga su za punjenje jainom od 2 ampera potrebna 24 sata da bi se napunio potpuno prazan akumulator. U hitnom sluaju punjenje s visokih 10 ampera, kojih 30 60 minuta dovoljno je da upali auto. Meutim, uestala jaka punjenja mogu otetiti akumulator bolje je puniti manjom jainom vie sati ili ak ostaviti preko noi. Postavit punja na visoku ili nisku snagu, zavisno od upotrebe. Otkopajte es na akumulatoru aku, ako je mogue, izvadite akumulator iz automobila. Spojite krokodil-tipaljke na crnoj ici punjaa na negativnu (-) klemu, sebuah crvenu icu na pozitivnu () klemu. Prikljuite punja na utinicu saya ukljuite ga. Neki se punjai automatski iskljuuju kad se akumulator skroz napuni, untuk je svakako prednost. U suprotnom, morate proceniti prema proteklom vremenu i proverom elektrolitske tenosti akumulatorskim hidrometrom. U oba sluaja, uvek iskljuite punja iz struje pra nego uklonite tipaljke i ponovno spojite ice akumulatora. Savet za punjenje akumulatora: Akumulatorima je potrebna struja da bi funkcionisali. Akumulator nikad ne treba prazniti ispod napona 1,8 V po eliji, tj. Akumulator 6-voltni lakukan 5,4 V, voltase 12 volt lakukan 10,8 V. Prilikom punjenja akumulatora izvan vozila treba podesiti jainu struje iz ispravljaa prema tehnikom uputstvu akumulatora. Isto vredi i za vrijeme trajanja punjenja. Bolje je akumulator puniti slabijom strujom i karena vrijeme. Ispravlja se moe automatizovati, untuk bercanda da prestaje punjenje kada napon akumulatora dostigne vrijednost 15,6 V, stoje postignuto stabiliziranjem izlaznog napona ispravljaa na tu vrednost. Ako treba puniti akumulator 6-voltni, stabilizovana vrednost ispravljaa je 7,8 V. Pored ovoga moe se i struja punjenja ograniiti na maksimalnu vrednost. Jednosmerni napon dobiva se iz ispravlja. Potrebno defaziranje postie se promenljivim otpornikom. Waktu se ujedno saya podeava izlazni napon ispravljaa u granicama 2 - 20 V. Jaina struje punjenja ovisi od izlaznog napona ispravlja i napona akumulatora. Otpornik sa ampermetrom saya prekidaem kao saya signalna lampa montira se na prednjoj ploi. Transformator dolazi na metalnu asiju. Olovni akumulatori za vozila dnevno gube do 1 svog kapaciteta menggunakan samopranjenja, nezavisno od stanja do kog su napunjeni i suhu okoline. Tako posle, npr. 4 do 6 nedelja, ako se vozilo ne koristi, napunjen akumulator gubi i do polovine svog kapaciteta, ukoliko se za to vrijeme ne dopunjava. Kada vozilo treba krenuti akumulator ne moe pokrenuti motor. Pri punjenju nikl - kadmijumskih akumulatora ne smije se premaiti vrednosti napona i struje punjenja. Proizvoai ne preporuuju struju punjenja veu od desetine nazivnog kapaciteta akumulatora. Kapacitet akumulatora je odreen strujom pranjenja i vremenom pranjenja. Vinggi pranjenja se moe normirati pa se waktu odreuje i struja pranjenja. Untuk je nazivni kapacitet akumulatora koji kod akumulatora predvien za punjenje punjaem koji je potrebno izraditi iznosi 0,5 Ah. Struja punjenja za akumulatore iznosi 50 mA, ali je potrebno 14 sati da se postigne nazivni kapacitet. Punjenje akumulatora manjom strujom povoljno djeluje na trajnost akumulatora, ali se vreme punjenja produuje. Umnoak struje i vremena iznosi 700 mAh za sve vrednosti struje punjenja pri suhui vioj od 5 0C. Punjenje veom strujom smanjuje vek trajanja akumulatora. Pri prvom punjenju u akumulatoru se smeta elektrini napon vei za 40 od ​​onog koji e moi iskoristiti iz akumulatora. Pri svakom sledeem punjenju pohranjeni elektrini napon zavisi o stanju ispranjenosti akumulatora. Prema tome vreme punjenja je tidak memiliki poznato. Punjai jednostavne konstrukcije mogu napuniti akumulator samo priblino do nazivnog kapaciteta. Ako se punjenje ne prekine na vrijeme akumulator se moe otetiti. Minijaturni akumulatori hermetiki su zatvoreni i izveden je sigurnosni povratni ventil. Punjenje akumulatora iznad nazivnog kapaciteta dovodi melakukan elektrolize elektrolita, razvijaju se gasovi i raste pritisak na zid akumulatora. Pada nee pui jer e sigurnosni ventil proraditi i smanjiti pritisak, ali e se izgubiti deo elektrolita pa e se nazivni kapacitet akumulatora smanjiti. Esto se akumulator mora nadopunjavati izvan vozila. Ovo je sluaj kada se iz akumulatora uzima vie energije nego sto se u njega dovodi. Napon po eliji iznosi 2 V. Prilikom punjenja rret napon do 2,6 V, dakle kod 6-voltnog akumulatora (3 6elije) 3 x 2,6 7,8 V, kod 12 volt 6 x 2,6 15,6 V. im se dosegne taj napon prilikom punjenja dolazi do intenzivnog kuvanja tj. Razvijanja gasova i tada treba prekinuti dalje punjenje akumulatora. Samopranjenje se moe kompenzovati ako se akumulator puni konstantnom strujom, pa e uvek biti napunjen kad zatreba.

No comments:

Post a Comment